בכל יום מגיעות לעסק של מספר שיחות שמתפספסות, אין מה לעשות, כשאתה גם מנהל העסק, גם מנהל החשבונות וגם השירות הטלפוני – לא ניתן לעשות הכל יחד. וחבל, באותם שיחות המתינו לקוחות פוטנציאלים שיכולים להכניס לעסק שלך עוד כסף. הגיע הזמן להפריד את המטלות השונות של העסק לפני שתאבד עוד לקוחות ולפני שתאבד את כל הכוחות שלך בניסיון להשתלט על הכל.
במיוחד בשבילך קיים שירות מענה טלפוני, שירות זה יעניק שירות טלפוני לכל אותם לקוחות שמתקשרים ולא מצליחים לתפוס אותך.
כיצד עובד השירות של שירות מענה טלפוני?
שירות מענה טלפוני הוא מוקד שירות שיושב במקום אחד ומספק מענה לעסקים שונים. בכל פעם שתגיע שיחה המופנית מהעסק שלך נציג השירות יענה בדיוק כמו שאתה עונה לעסק שלך. הוא יענה באדיבות ובנעימות ויספק מידע ראשוני ללקוח שלך. בסוף השיחה של שירות מענה טלפוני הנציג יכתוב לך הודעה מפורטת עם מידע מהלקוח שהתקשר וצרכיו. כך ברגע שתתפנה תוכל לחזור ללקוח ולענות לשאר שאלותיו ולהמשיך את הטיפול בו.
למה כדאי להזמין שירות מענה טלפוני?
שירות מענה טלפוני היא חברה שעובדיה שייכים לה ולא לך. כך תוכל לחסוך כסף של העסקת עובד, חיפוש עובד, סידור עמדת עבודה עבורו וכל המשתמע לכך ביחסי עובדי מעביד. יתרון נוסף וחשוב ביותר הוא הגדלת ההכנסות – ברגע ששיחות הטלפון שלך יקבלו מענה כך המכירות שלך העסק שלך יעלו.
לקוחות אוהבים שעונים להם יחס אישי ולא לקבל מענה אלקטרוני או חוסר מענה כלל. לכן, בעת הזמנת שירות מענה טלפוני תוכלו לספק ללקוחות שלכם את מה שהם הכי אוהבים. בנוסף לכך, היום לאנשים אין סבלנות, הם רוצים מענה מיידי – וזה מה שיקבלו.