אתה בר מזל, העסק הקטן שפתחת לפני כמה שנים גדל כל כך עד שהיית צריך להוסיף עובדים רבים בו. אין ספק, אתה מרוצה מגדילת העסק ומהיכולת שלך לשרת לקוחות רבים כל כך. רק דבר אחד מפריע לך, אותה הבטחה ישנה שהבטחת לעצמך, להיות זמין עבור הלקוחות שלך. להעניק להם מענה מידיי אם הם מתקשרים אליך. אז בעבר הצלחת לעשות זאת בקלות, בלי כל בעיה ענית לכל שיחת טלפון של לקוח ומיד סיפקת מענה טלפוני או שהגעת לטפל בתקלה. כיום, למרות העובדים הרבים שעובדים אצלך קשה לך לספק את אותו מענה.
הוספת שירות הודעות, אך הבנת שלקוחות רבים מתבלבלים וחושבים שהגיעו לנציג של העסק, הם יוצאים מתוסכלים מהשיחה וההודעות לא תמיד ברורות. עד שאתה חוזר ללקוח הרבה פעמים הוא כבר מצא מישהו אחר שיטפל בתקלה שלו.
הידעת שיש מענה אנושי לעסקים המתאים במיוחד לעסקים כמו העסק שלך?
מהו מענה אנושי לעסקים?
מענה אנושי לעסקים הוא שירות מצויין, במקום שתחשוש לפספס שיחות של לקוחות תוכל להיות זמין עבורם דרך אותו מוקד של מענה אנושי לעסקים. הנציג עונה ללקוח ונותן לו מענה כמו אדם העובד אצלך בעסק. כדי שיוכל לעשות זאת אתה כמובן מנחה את החברה בפרטים החשובים אותם הנציג צריך לדעת בעת המענה הטלפוני עבור העסק שלך.
בנוסף, נציג המוקד יכול לתאם עבורך ועבור עובדיך פגישות או תיאום תיקון עבור לקוחות. הנציג מקבל גישה ליומן שלכם ובקלות גם לוח הזמנים שלך מסתדר בעזרת אותו מוקד של מענה אנושי לעסקים.
הלקוחות לא מרגישים בהבדל בין המענה של עובד שלך או שלך לעומת המענה של הנציג הטלפוני. הם רק מרוצים מהמענה המהיר והמקצועי.