בהקשר של מיקור חוץ, שירות מענה אנושי מיועד לבעלי עסקים שרוצים לדאוג שהלקוחות שלהם ידברו עם נציג בשר ודם ולא עם מערכת ממוחשבת. אבל במקום שאותם בעלי עסקים יצטרכו לגייס את כוח האדם וגם לדאוג להכשרה והסמכה של העובדים, הם יכולים לתאם שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.
למידע נוסף על שירות מענה אנושי לחץ כאן.
המשמעות של שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ היא שבעלי עסקים משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש – בתמורה לשירות שאותו הם מקבלים מחברה חיצונית. ספציפית עם מענה אנושי, זה גם אומר שאותה חברה חיצונית שגובה את התשלום מבית העסק לוקחת אחריות מלאה על כל מה שקשור בגיוס, הכשרה והסמכה של העובדים.
מה היתרונות של שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ?
שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ משנה את התמונה. קודם כל, הוא מאפשר גם לבעלי עסקים קטנים עם הכנסות מוגבלות להתחרות בחברות הגדולות. היות וכל הלקוחות ללא יוצא מן הכלל מעדיפים לקבל שירות מנציג אנושי ולא ממכונה, השירות במודל של מיקור חוץ הוא כלי יעיל בתחרות בין בעלי עסקים קטנים וגדולים.
שנית, שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לדעת מראש בדיוק על מה וכמה הם משלמים. המודל של מיקור חוץ מוכיח את עצמו בשלל תחומים, אך אין ספק לגבי הרלוונטיות שלו בתחום של שירות מענה אנושי. בזכות רלוונטיות גבוה, בעלי עסקים מתכננים טוב יותר את התזרים שלהם ואף מייצרים לעצמם בידול מול המתחרים.
בשורה התחתונה, בעלי עסקים צריכים לחשוב על שירות מענה אנושי בתור השקעה. בפרספקטיבה כזו, רואים מהר מאוד איך ההשקעה מחזירה את עצמה ומייצרת תשואה.