מוקד הודעות למתן שירות בכל שעה
מוקד הודעות הוא מוקד אשר נותן שירות לעסקים, חברות וארגונים שרוצים להיות פשוט זמינים. המוקד מאוייש באנשי מקצוע בתחום מתן השירות הטלפוני ויכול לקבל הודעות גם כשהעסק עצמו אינו פעיל או כשישנו עומס משמעותי ואין מי שיענה לטלפונים. החשיבות של המוקד גבוהה מאד ועסקים רבים מודעים לחשיבות מתן השירות והזמינות הגבוהה ללקוחות. דרך המוקד יכול כל עסק או ארגון לקבל הודעות ממתקשרים ולענות בזמן הפנוי.
לקבל הודעות מפורטות
מוקד הודעות יכול לקבל שיחות נכנסות והוא יכול גם לשאול את המתקשרים שאלות שחשובות לעסק או לארגון כדי להקל עליו לתת שירות טוב יותר. קבלת הפרטים השונים מהמתקשרים מתאים גם לעסקים אשר פשוט רוצים לתת מענה מצויין. השיחה המקדימה מאפשרת לבעל העסק או לאחראיים בעסק להיות מוכנים לשיחה ואף לארגן חומר אם ישנו צורך בכך. מוקד הודעות יכול להיות פתרון יעיל מאד גם בשעות הסגירה של העסק וגם בשעות שבהן העסק פעיל אם הוא אינו רוצה להתמודד עם כל הטלפונים אלא לרכז אותם ולהתכונן היטב לכל שיחה.
מיקור חוץ
מוקד הודעות הוא למעשה מוקד חיצוני לעסק אשר נותן שירות במיקור חוץ. מכאן אפשר להבין כי העסק עצמו (או הארגון) אינו מעסיק את העובדים או הנציגים אשר נותנים שירות למתקשרים אלא מקבל את השירותים מחברה חיצונית. החברה אחראית על בחירת הנציגים הטובים ביותר, ביצוע הכשרה לתפקיד ופיקוח שהשירות הניתן על ידי הנציגים.
העסק שלך יכול להרוויח יותר לקוחות
העסק שלך יכול להרוויח יותר לקוחות בזכות מוקד הודעות ולהיות זמין בכל שעה שתרצה ואפילו בסופי שבוע אם תראה לנכון שיש צורך בכך. הלקוחות אשר ישאירו הודעה לא יהיו תלויים באוויר וידעו שיש מי שדואג להם, אתה.