שירות הלקוחות של הוט מובייל הוא שירות אשר מיועד ללקוחות החברה ולמתעניינים בשירותי החברה. חברת הוט מובייל נותנת שירותים של תקשורת סלולרית ולכן ישנו שירות שיכול לתת מענה מלא גם לאנשים שרוצים לשמוע על מבצעים של החברה, לקוחות חברה שרוצים לעשות בירורים שונים הקשורים בשירות וגם לתת מענה במקרה של תקלות מסוגים שונים.
בירור על מבצעים
שירות הלקוחות של הוט מובייל יכול לתת מענה בכל הנוגע למבצעים. כל מי שמעוניין להתחבר לשירותי החברה יכול לברר כמה עולה כל מסלול ומסלול וגם לקבל מידע אודות ההטבות השונות שמציעה החברה. כמו כן, לקוחות קיימים יכולים להתקשר לשירות הלקוחות ולברר על מעבר בין המבצעים השונים ולהתעדכן במבצעים חדשים. המידע על המבצעים של החברה יכול לסייע גם למתעניינים בשירותי החברה וגם ללקוחות שרוצים לשנות דבר מה בשירות שהם מקבלים.
בירור חשבונות
הליך בירור החשבוניות נעשה גם הוא דרך מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל. במוקד אפשר לקבל חשבוניות במקרים שבהם נראה שהחשבוניות אבדו או לא הגיעו ליעד. המוקד שמח מאד לתת מענה לכל שאלה וכשישנה איזושהי אי הבנה לגבי החשבונית, רצון לקבל פירוט או כל מידע הקשור לחשבון (גם לבצע שינוי אמצעי תשלום) כל שיש לעשות הוא לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל.
מענה לתקלות
גם במקרה של תקלות יכולים לקוחות חברת הוט לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל. במוקד נותנים מענה לתקלות אשר מופיעות בטלפון הסלולרי בשל בעיות רשת או בשל בעיות אישיות של המכשירים. המוקד של החברה יכול לעזור ללקוחות להפעיל את המכשירים שברשותם או לקבל הסבר על שירותים שונים אם יש בכך צורך.