מערכת קול סנטר מצליחה לשנות את צורת ה עבודה של עסקים רבים אך יש עדיין כמה שאלות שנשארות פתוחות. במאמר זה נעסוק בשאלות הנפוצות ביותר בתחום כדי שגם אתם תבינו שזו הבחירה הכי טובה עבורכם.
מי יכול להיעזר במערכת קול סנטר?
כל אחד יכול להיעזר במערכת כל סנטר. בין אם יש לכם עסק גדול מאוד או עסק קטן בתחילת דרכו, אם אתם מתכננים אירוע גדול ואתם רוצים שיעזרו לכם לנהל את אישורי ההגעה של המוזמנים ואפילו מדינות שרוצות להתמודד עם מצבים ביטחוניים מורכבים ואסונות טבע בנתינת מידע לציבור, כל אחד יוכל להיעזר ביתרונות של המערכת הנפלאה הזו.
איזה מידע המערכת יכולה למסור?
הגדולה של מערכת קול סנטר היא שהיא יכולה למסור כל מידע שאתם רוצים למסור. היא יכולה לספק מידע לגבי מוצרים או שירותים מסוימים, היא יכולה לספק ללקוחות מידע לגבי תנאי תשלום ואפילו לקבל תשלום אנושי לחלוטין באשראי, היא יכולה לקבל תלונות ופניות והיא יכולה לקבוע תורים, כמו למשל למרפאות פרטיות או למשרדי עורכי דין, רואי חשבון וכולה.
כיצד הנתונים יעברו ומתי?
אם יש לכם מרפאת שיניים, חנות דיגיטלית באינטרנט או כל עסק או גוף אחר שקולט מידע שצריך בסופו של דבר לעבור אליכם, אתם תוכלו לקבוע כיצד ומתי הוא עובר. תוכלו לבקש שהמידע יעבור בזה הרגע, תוכלו לבקש שהוא יעבור במרוכז בסוף היום, תוכלו לדרוש העברה שלו במייל בקובץ מסודר או בהודעת SMS וגם תוכלו להעביר אליכם שיחות אם אתם פנויים לפי תנאים שייקבעו מראש.
באלו שעות המערכת פועלת?
מה שיפה במערכת סול סנטר שזה שהיא יכולה לפעול מתי שמתאים לעסק. ניתן לקבוע ששעות המענה יהיו בשעות העבודה המקובלות, עד שעה 22:00 בלילה או 24 שעות ביממה כאשר מה שמשפיע על כך הוא החבילה שתרכשו.