מוקד יס שירות לקוחות
במסגרת ערוצי הטלוויזיה אשר פתוחים בפני קהל הצופים הישראלי יש לא מעט ערוצים איכותיים ביותר אשר ניתנים על ידי חברות כמו יס. חברת יס נחשבת חברה ותיקה המציעה שירות למאות אלפי בתי אב בישראל. מוקד שירות הלקוחות של יס מטפל בסוגים רבים של פניות וזמין כמעט כל השנה. ראשית, דרך המוקד ניתן לברר לגבי מבצעי הצטרפות שונים כאלה ואחרים אשר קיימים בנקודת זמן מסוימת, מחירון וחבילות ערוצים. יש לציין עבור כל מי שרוצה בכך, כי הטבות אלו ניתנות באופן ישיר על ידי נציגי שירות אדיבים ומנוסים אשר מספקים מענה טלפוני נוח ביותר לכל פונה אל החברה.
שנית, הפנייה אל המוקד מתבצעת לעיתים קרובות בשל תקלה טכנית. במצב כזה ינסו נציגי יס להציע שירות תיקונים מיידי או לתאם טכנאי אשר מגיע עד בית הלקוח. אי אפשר לדעת מראש מה סוג התקלה אך ברוב המקרים יש למוקד יס שירות לקוחות את הכלים לטפל בה.
רוב הלקוחות מעדיפים ליצור קשר טלפוני עם מוקד יס שירות לקוחות דרך המספר 2080* או 1-800-20-8000. מנגד, אחרים נכנסים לאתר האינטרנט של החברה על מנת למצוא תשובות באופן עצמאי. הדבר החשוב הוא להשתמש בשירות הלקוחות של יס וליהנות מכל העולמות.
סל שירותים רחב
בשנים האחרונות החלה יס להרחיב את סל השירותים עבור הלקוח. כתוצאה מכך, לקוחות יס נהנים כיום ממגוון של מסלולים, ערוצים ומוצרים מיוחדים כמו סטרימר או איזור אישי להזמנת הקלטות ב-SMS ובאפליקציה. גם מהבחינה הזו צריכים נציגי שירות הלקוחות של יס לספק מידע אמין ומהיר. הרבה לקוחות אינם מכירים את השירותים החדשים או לא מצליחים להגדיר אותם. שירות ה-VOD של יס לדוגמא מבוסס על אינטרנט אלחוטי, מה שמקשה על טיפול עצמאי בתקלות.
המטרה של מוקד השירות היא לזהות יחד עם הלקוח את התקלה הקיימת, לאבחן את הנתונים שלה ולהעביר את הטיפול לצוות מקצועי. מידע טכני נוסף שניתן לקבל דרך המוקד נוגע לתפעול השלט החכם, בחירת תכניות וערוצים, סימוני מסך, שינוי הגדרות, חיבור לממירים ועוד.